Erfgoedwandeling in Noorderwijk op 20 juni 2026
Onder leiding van ons bestuurslid Pola De Peuter werd er opnieuw gewandeld in Noorderwijk
Tevreden en lachende gezichten! Na de wandeling mochten we even op adem komen en ons laven aan de "Kijfelaar" voor een welkome koele drank en waar ondertussen de vader van de huidige bioboer vertelde over zijn tijd op de boerderij.
Een deelneemster vertelde dat de wandeling echt verrassend was! Temeer omdat Pola er zo nauw bij betrokken was en vol vuur over "ons moeke" en "de familie" kon vertellen.